Magvas gondolatok a tyúkudvarból

Nyüveskönyv

Büdös kölkök 21.7

2016. június 30. - Nyüveskönyv

Behívtak az iskolába, mert a gyereknek nincs számfogalma.

Ez komoly probléma, hiszen ki szeretne olyan utódot, aki számolatlan THM-mel veszi fel majd a hiteleket. Rengeteg tanácsot és gyakorlatjavaslatot kaptam, hogyan lehet ezt kialakítani, fejleszteni.
Estig tartott a lendület, hát neki is fogtam a gyakorlati tapasztalat-szereztetésnek. Kipakoltam egy ezrest és 10 db 100-ast az asztalra. Na, Szonjuska, melyik a több?
"- Jaj, anya, még ezt se tudod? Hát a papírpénz!
- Most pont ugyanannyit raktam ki apróban. Mi van, ha több aprót teszek?
- Te csak rakosgass, de az ezrest eltehetem?"

Lehet, hogy számfogalma nincs a gyereknek, de legalább élelmes.

A bejegyzés trackback címe:

https://nyuveskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr418855872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása