Magvas gondolatok a tyúkudvarból

Nyüveskönyv

Szeptember 1.

2016. szeptember 01. - Nyüveskönyv

 

- Ébresztő, lányok! Vár a suli, ovi!.....Ébresztő!… FÖLKELNI!!!!!

Keljetek már föl, a Jóisten megáldjon, elkések!!! Anya, bepakoltad a táskám?? Anya vasald ki! Anya, beraktad…? És azt is? Ez már kicsi!  Nincs másik, kibírod! Beszorultam! Igyad már azt a kakaót, hát nem igaz! Hol a Csíksál? Mittomén, a Cili sétáltatta a macskát. Nem is igaz! Nálad volt, mikor fára másztatok! Ne higgy neki, anya! Most mi lesz?! Le fognak szidni! Brühü! Vegyél egy csíkosat, jó lesz az. Anya, ezt kinőttem! Basszus, hol a kulcs? Fogat mostatok? Perszehogynem. Ki ne nyisd a szád, míg oda nem érünk, majd az oviban mosol. Anya, kaját is csomagoltál? Hol az üzenőm? Beírtad?. Nem, már nem is fogom. Menjetek már pisilni! Hol a pulcsid? Hajkefe? Anya, ugye elviszel? Nem, már nagy vagy, Cilit kell vinnem! Brühü, mindenkinek ott lesz az anyukája! Lexarom, biztos egy se dolgozik... Anya, kérlek! Szabi, elviszed a Cilit? Dehogy viszem, csak tízre megyek ma. Én meg 8-ra, bameg! Mentem volna... Ne bőgj már! Én ezt nem bírom,Gyertekakkor! Ingemet kivasaltad???? 

Mikor lesz már nyár????

A bejegyzés trackback címe:

https://nyuveskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr9811667624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KoKri 2016.09.01. 15:09:19

Már csak 304 nap. Én is számolom! :D
süti beállítások módosítása