Magvas gondolatok a tyúkudvarból

Nyüveskönyv

Hó' volt, hó' nem...

2019. december 03. - Nyüveskönyv

Tegnap arra ébredtem, hogy a leköltözött a Mennyország.
Ide biza, a Földre.
Fehér köntösben, puhán-frissen, jó illatúan, szikrázón. Ha jobban belegondolok, egy kis kékes árnyalata is volt, amolyan földöntúli, stílusosan.
Nyugalmat árasztott, és ahogy belenéztem, bele a közepébe, olyan csendes volt, olyan békés, hogy úgy éreztem: soha többé sehová. Minek? Ilyen úgysem lesz.
Nagy pelyhekben hullott, ha kidugtam a nyelvem, elolvadt a kávén. Megült a fák ágain, fura-szép kis sipkák alatt bólogattak a gallyak...
És akkor, ott, rájöttem!
Kurvára leszakad a kitekerve hagyott árnyékoló a kibaszott hótól!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyuveskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr9315336648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása