Magvas gondolatok a tyúkudvarból

Nyüveskönyv

Kokárda

2017. március 14. - Nyüveskönyv

Meggyőződésem, hogy az összes iskolai-óvodai ünnepséget, kirándulást, sportvetélkedőt és osztályfényképezést a környezetvédők találták fel, hogy megoldják a föld túlnépesedését, az anyukák kifingatásával.

Vázolom az elmúlt két napot (munka mellett természetesen):

 "- Anya nekem akkor kell szürke póló a sportprogramra!

- Kinőtted és amúgy se tudom, hol van.

- De kell! Leszidnak! Ja, és kell vinni színes kartont, meg színes papírt, meg rajzlapot is!

- Jó lerohanok akkor!

- Szonja, túrtam neked szürke pólót!

- Jaj, köszi……..de ez mintás!

- Hát lexarom, ez volt. Majd azt mondod, koszos!

- A kokárda megvan, anya? Hát a Csík sál?

- Anya, nekem is kell kokárda, és fényképezés lesz, arra meg csini ruha! Kivasalod? De előtte torna, azt is pakold be!

- Basszus, csak egy kokárda van! Most mi legyen? Tegnap Cili vitte, akkor ma a tiéd, Szonja!

- Nekem is lesz torna!

- De hát mentek a sportprogramra az ünnepély után, nem?

- De, de előtte tornaóra is lesz, arra fehér póló kell!

- És minek a szürke?

- Az a sportprogramra!

- Vizet is pakolsz? – Ott van a táskámban vedd ki! Cili, fésülködj már, az Isten áldjon meg!

- Anya, felfogod a hajam? De az a gumi nem megy a szürkéhez! Az meg nem tartja meg a copfom!

- Hozom a nullásgépet, ha nem fejezed be! Bepakoltad a köri cuccot? Írta a Márti néni!

- Jaj, azt elfelejtettem!

- Anya, elvihetem a fotózásra a tulipánodat?

- Anya, ezt a harisnyát már rég kinőttem! 

- Jó lesz a Cilire, tedd át a másik zacsiba! Van másik? (Naná, hogy nincs) Vidd az enyémet!

- Cili, ebbe a táskába tettem, amit a mamihoz viszel, nem felejtitek ott az oviban?

- He?

- Mindegymá’! Induljunk, könyörgöm, hol a kulcs?

- Basszus, nem tudunk kimenni! Szonja! Gyere vissza azonnal! Zárd be az ajtót, és este vedd föl a telefont, mert nem tudok bejönni!

- De le van merülve…”

 

Én is.

A bejegyzés trackback címe:

https://nyuveskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr8812336705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása