Magvas gondolatok a tyúkudvarból

Nyüveskönyv

Mr. Pánky

2016. november 22. - Nyüveskönyv

Nem úsztam meg, én is egy lettem a szerencsétlen szülők közül, akik annak ellenére kénytelenek kisállatot tartani, hogy a kisállatoknál jobban már csak a nagy állatokat rühellik.

De hát ember tervez ugye, a gyerek meg ordít. (Edina, mielőtt megkérdeznéd, hogy hát mégis ki parancsol nálunk, nyilvánvaló, hogy a kölkök. Igen, ezt elbactuk, de remélhetőleg cserébe majd jacuzzit is intéznek nekünk a Lenyugvó Napfény Otthonban.)

Szóval még a nyáron uram hazaállított egy hatalmas dobozzal, aminek egész megörültem, de aztán hamar kiderült, hogy hörcsögketrec. Gyorsan besúvasztottam hát az ágy alá, és megegyeztünk, hogy ha kedves az élete, erről egy szót se szól a kölköknek, amíg meg nem találja a blokkját és el nem tünteti itthonról. De inkább akkor se.

Sajnos azonban elpuffogtam  ezt anyámnak, a lelkére kötve, hogy titok, mert úgyis visszavisszük, én nem bírom a rágcsálókat, nincsazazisten. Ő bólogatott is nagyokat, majd másnap megemlítette a gyerekeknek, hogy nahát, milyen rendes apukájuk van, vett nekik hörcsögketrecet, de sajnos nem lesz hörcsög, mert anya nem engedi és visszaviteti apával a ketrecet.

Hát, így lett nekünk hörcsögünk.

Esküszöm, én mindent megtettem, elmeséltem a lányoknak, hogy a hörcsög:

  • éjszakai állat - tehát nem fognak vele találkozni, csak mi hallgathatjuk a bacottul idegesítő keréktekerést órákig
  • harap
  • büdös
  • lelkifurdalás nélkül megöli és megeszi a családtagjait
  • nekik kell majd takarítani a ketrecét

De mintha a falnak, komolyan. Húztuk-vontuk a dolgot, amíg lehetett, de egyszer csak nem volt tovább, és egy héttel ezelőtt megérkezett körünkbe Mr. Pánky. Csinos kis sötét szőrcsík felezi (sajnos nem) a kis testét hosszában, amolyan punkosan. Ebből, és a fenti felsorolás 4. pontjából eredeztethető a kis dög családneve. Szóval van hörcsög, és azóta már a gyerekek is tudják, hogy a hörcsög:

  • éjszakai állat - tehát ők nem fekszenek le aludni éjfélig, és együtt hallgathatjuk a bacottul idegesítő keréktekerést órákig
  • harap –munkavédelmi kesztyűben lehet csak közelíteni felé
  • büdös – egész nap jön belőle valahol valami
  • lelkifurdalás nélkül megöli és megeszi a családtagjait – egyelőre nincs családtagja, úgy tűnik a kereskedő véletlenül ráhibázott, és tényleg fiú. (De jobb híján előkerestem egy videót erről a lányoknak)

Az 5-ös pont viszont valamiért a feledés homályába veszett.

 

JÁTÉK!

Vajon ki takarítja a ketrecet?

Aki beküldi a helyes megfejtést a kiadóba, egy „Elképesztő vagy, honnan tudtad?!” - feliratot kap ajándékba kommentben!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyuveskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr311988100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása