Magvas gondolatok a tyúkudvarból

Nyüveskönyv

Büdös kölkök 74.9

2016. szeptember 13. - Nyüveskönyv

„- Te, Anya! Én emlékszem ám, milyen volt, mikor még a hasadban voltam!

- Tényleg? És milyen?

- Büdös.”

- Háát, sajnálom. Akkor biztos azért rúgtad ki a bélésem.

- Nem, nem azért. Elég félelmetes volt. Meg fogsz ijedni! Én ott kuporogtam a hasad oldalában, egy vastag éren ücsörögtem, és alattam egy hatalmas vértenger volt. Ahányszor ittál valamit, ömlött a zuhany a fejemre, olyan erősen, hogy én belecsobbantam a vértengerbe. Nem ért le a lábam. És kapálóztam, kapálóztam, aztán egyszer csak kint volt a lábam, és nagyon fázott. Én meg belekapaszkodtam abba a vastag érbe, de valaki erősen húzott kifelé! Aztán kirántottak, és rettenetesen hideg volt! Hát így történt. És azóta itt vagyok. Örülsz?"

A bejegyzés trackback címe:

https://nyuveskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr7711701535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása