Magvas gondolatok a tyúkudvarból

Nyüveskönyv

Büdös kölkök 10.3

2016. május 31. - Nyüveskönyv

"- Anya, én olyan fáradt vagyok.
- Elhiszem szívem, én is.
- Nem értem, te mitől fáradsz el. (?!)
- Hát, egyrészt egész héten dolgoztam, másrészt..
- Tudom, tudom: a folyamatos vinnyogásunktól."

Tehát a látszat csal: mégsem pusztába kiáltott szó minden, amit mondok.

A bejegyzés trackback címe:

https://nyuveskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr108764222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása